mandag den 23. juni 2014

Fysisk fremtoning.


En god veninde kom i sidste weekend med det forslag, at jeg skulle finde 2 billeder. Et af mig for et år siden og så et fra indeværende år. Så jeg har fundet 2 billeder frem. Et fra februar måned 2013 og et fra marts måned 2014.


Dette billede er fra 2013. Jeg har på dette tidspunkt et glimt i øjet, men det glimt hænger mestendels sammen med at billedet er taget af Marie og så den mængde alkohol jeg har konsumeret inden billedet bliver taget.




Nummer 2 billede er taget i marts måned 2014 ifm. relanceringen af netværk. Som man kan se er der et meget mere naturligt smil, glimtet i øjet er ægte og uden tegn på påvirkning af alkohol. Samtidig kan man se en sundere og yngre hud.

For en optimal sammenligning havde jeg nok skulle bruge 2 næsten identiske billeder. Men jeg synes nu alligevel denne test giver mig de konklusioner jeg gerne ville opnå. Jeg kan ihvertfald sagtens tilslutte mig mit netværks konklusion om at den nye person er noget mere tiltrækkende og tiltalende end 2013 udgaven. Ja, personligt er jeg helt vild med 2014 udgaven. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar