torsdag den 5. september 2013

Opdatering fra skribenten.

Vil bruge dagen/aftenen konstruktivt på bloggen og regner med at offentliggøre nyt indhold omkring "Ungdommens år", "Ægteskabet og drømmen" og "De udviklende år".

Af temaer som bloggen vil komme omkring i dag er:
- Søskende kærlighed
- Utroskab (ikke undertegnede)
- Villa, Vovse og Volvo (som var en skoda)
- Isolation
- Ludomani
- Opløsning
- Stoffer
- Selvmordsforsøg

Udover ovenstående så vil jeg også opdatere på de "De første år" og "De bedste år". Hvis tiden er til det så bliver der også tid til at forsætte fortællingen omkring "Handlingernes vej".

Jeg håber i vil læse med. Og jeg håber i vil dele historien. Den kan måske lærer nogen noget omkring menneskelige facader og de tanker som 'destruktive' mennesker besidder. På de tilbagemeldinger jeg får så ved jeg, at der er flere der allerede har taget mine erfaringer til sig og er begyndt arbejdet med sig selv med min historie som inspiration.


Læs med senere i dag på de enkelte sider. Jeg vil i nyhedsstrømmen fortælle hvornår de enkelte kapitler bliver opdateret. 

God læsning. 

P.S. Jeg vil gerne have feedback på indlæggene. Jeg vil derfor gerne opfordre læserne til at kommentere på disse. Husk feedback er kun anvendeligt såfremt de har et positivt sigte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar